Дискусія: Комп’ютерні ігри більше шкодять чи користять?
Комп'ютерні ігри більше шкодять чи користять 25 02 17
Ця дискусія проведена за спрощеними правилами трьох аргументів: кожен дискусант поперемінно наводить три аргументи на користь позиції, яку він захищає.
***
Теза дискусії: Комп’ютерні ігри більше шкодять, ніж користять.
Дискусанти:
Сторона стверджування (ТАК) – Кіхот.
Сторона заперечення (НІ) – Мармок.
***
Аргументи Кіхота:
1.Шкода здоров’ю
2.Комп’ютерно-ігрова вигаданість віддаляє комп’ютерного гравця від реальності
3.Комп’ютерні ігри забирають час у реального живого спілкування
***
Аргументи Мармока:
1.Мрії збуваються
2.Практика на стороні геймерів
3.Ігри розвивають людину
***
Аргументи якої позиції вагоміші?
Кожен сам вибирає позицію, яка йому ближче.
***
ЯК ОЦІНИТИ АРГУМЕНТИ СТОРІН?
Оцінювати доцільно в карточці аналізу. Кожному аргументу виставляється оцінка, приміром, від 1 (найменша) до 5 (найбільша). Та позиція, у якої найбільша оцінка за аргументами і є ближчою для кожного конкретного слухача.
За даними цієї картки вагомішою визнано аргументи позиції, яку захищав Мармок.
***
Постскриптум:
Дополнительная литература по теме:
Джон С. Бек, Митчел Уэйд Доигрались! Как поколение геймеров навсегда меняет бизнес-среду