Про асиметричність та полтавську комунікацію
Сьогодні в Полтаві небайдужа громадськість стала свідками байдужості влади. Цей фарс мав назву «річний звіт Катерини Ямщикової», яка рік тому отримала посаду в результаті політичної боротьби (тобто не шляхом виборів).
Нема сенсу аналізувати звіт, адже страх звітувати краще демонструє підсумки. Але висновок ситуації такий — комунікаційна стратегія нової влади повністю тотожна інформаційній політиці багаторічного правителя міста Олександра Мамая.
Олександр Федорович «рано поняв жизнь», тому вся його стратегія полягає в «хлєбє та зрєліщах» для своєї ЦА (пересічний громадянин, якому по***).
Водночас Мамай ігнорував таке явище як інтернет й місцеву пресу, адже розумів що його ЦА в кращому випадку читає комунальну газету, а так-то взагалі не читає нічого місцевого й не володіє достатнім рівнем навиків аби аналізувати ситуацію в місті.
Тому Олександр Федорович пішов по шляху «не комунікуй, або програєш». Скандали й всі закиди опонентів не комунікувались, ніякого діалогу. Лише гречка на вибори та білєтік в кіно.
Нова влада вирішила створити культ карго й повторити поведінку свого конкурента. Тотальний ігнор громадськості (якщо це не свої) й місцевих медіа. Караван гавкає — собака їде.
Вершиною цього став сьогоднішній звіт Катерини Ямщикової для порожніх стільців.
Але я колись писав й повторю. Не грайте з дядь Сашою в його гру, бо він в ній гросмейстер. Він грає на свою ЦА, яка вас в стерильному інстаграмі не бачить.
Ви ж граєте проти «знатоків» й плюєте на них. Ваша тепла ванна в інсті не піде голосувати — ваша оцінка ситуації не релевантна. Ваша ЦА й так потенційно менше, а ви її зменшуєте ще більше.
Якщо політика це війна, то будь-яка війна вимагає асиметричних дій. Якщо ж ви граєте за навʼязаними конкурентом правилами — ви програли.
Ну й наостанок. Полтава наближене місто до бойових дій. В цій війні сильна держава зі слабким суспільством воює проти слабкої, але з сильним громадянським суспільством держави.
Тому розколювати громадянське суспільство в потенційно прифронтовому місті — диверсія.