Розмір тексту

Криївка - суть і правила гри

Оскільки гра у такому форматі порівняно нова, а в Полтаві взагалі - перший проект, то публікую правила гри, за якими будуть грати в "Криївку" 25 квітня о 18:00 в пивниці "Сто доріг"

« К Р И Ї В К А»

« К Р И Ї В К А –стодоріг»

(Гра із Агентом Абверу)

Дійові особи:

1.     УПА – 6 чоловік (карта чорно-червона)

2.     Агенти НКВС – 3 чоловіка (карта червона)

3.     Агент Абверу – 1 чоловік (карта червона з білим колом посередині на якому чорний знак свастики)

Гра ділиться на фази:

-         день

-         ніч

ВЕДУЧИЙ:

«Правила вступили в силу – Криївка засинає» - гравці одягають мішки і під музику по черзі обирають свою карту.

ВЕДУЧИЙ:

«Прокидається НКВС і Абвер» - гравці, що отримали карту НКВС обережно знімають мішки і знайомляться один із одним, Агент Абверу показує свою роль (наприклад по команді ведучого підіймає руку), Керівник трійки показує свою роль (торкається двома складеними пальцями свого плеча – погона). Керівник трійки показує жестами своїм агентам жертви на перші 3 ночі. Це єдина ніч, коли НКВС вночі разом відкриває очі, надалі вони будуть стріляти із закритими очима. Агент Абверу може не спати при договорі.

ВЕДУЧИЙ:

«НКВС і агент Абверу засинає.

ВЕДУЧИЙ:

«Доброго ранку. Слава Україні!» і по черзі надає слово гравцям.

Кожен гравець має 1 хвилину для того щоб висловити сово думки стосовно того, хто є агентом Абверу. Завершує свій виступ словом «Дякую». Якщо гравець сказав слово «Дякую» випадково чи навмисне він не має права говорити після цього слова.

Якщо гравець переконаний в тому, що хтось є агентом Абверу, він може виставити його на голосування. Це робиться наступним чином: гравець говорить «Я виставляю гравця №__ на голосування» і при цьому ставить кулак із виставленим великим пальцем догори на стіл. Фраза має звучати саме так (ніяких «хочу виставити», «виставлю» або відсутність жесту), в противному разі виставляння не приймається. Виставляння вважається прийнятим, якщо Ведучий сказав «Прийнято».

Голосування відбувається шляхом виставлення гравцем кулака на стіл із піднятим догори великим пальцем. Всі голоси  після словом Ведучого «Дякую» не враховуються.

На першому колі голосування відбувається лише у випадку коли виставлено більше одного гравця.

На всіх інших колах якщо виставлений один гравець, він автоматично покидає стіл. Якщо виставлено більше одного гравця, відбувається рейтингове голосування. Всі голоси тих, хто утримався відходять останньому виставленому гравцю. Гравець, який набрав найбільше голосів відправляється на гілляку (покидає стіл).

Якщо два і більше гравця набрали рівну кількість голосів відбувається «Перестрілка» - кожному з них дається по 30 секунд на виправдання/переконання, після чого знову відбувається голосування. Якщо знову набирається рівна кількість Ведучий оголошує: «Хто за те, щоб обидва гравці покинули стіл?», якщо ця пропозиція набирає більшість, то обидва покидають стіл, якщо ні – обидва залишаються за столом.

Вночі постріл враховується лише якщо всі члени НКВС синхронно зробили жест-постріл (імітація піднятими догори вказівним та середнім пальцем натиску на курок). Якщо гравець вистрілив двічі, не вистрілив взагалі, або гравці стрельнули в різних гравців зараховується промах.

Після пострілу Ведучий оголошує «Битва!».

Прокидаються всі Агенти НКВС і Агент Абверу. Агент Абверу вказує пальцем на одного із Агентів НКВС. З ним вони б’ються на «Камінь-ножиці-бумага».

(Нагадуємо, що Камінь б’є ножиці; ножиці ріжуть папір; папір перемагає камінь).

Якщо Агент Абверу переміг – зранку Ведучий оголосить про ще одну смерть – Агента НКВС. Агент НКВС не може вбити Агента Абверу. Якщо в Битві перемагає Агент НКВС, то обидва залишаються в грі.

Ведучий: «Доброго ранку! Слава Україні! Новини погані – загинув один з наших побратимів. Гравець №__ Вам останні 30 секунд. Гравець №__ Вам останні 30 секунд» - у разі якщо НКВС не промахнулося, і Агент Абверу переміг у Битві. Причому загиблих оголошує в будь-якому порядку.

Або відповідно Ведучий повідомляє про одну смерть: «Гравець №__ Ваші останні 30 секунд!», що означає, або що Агент НКВС відбився від Агента, або, що Агент Абверу переміг, але НКВС промахнулося по УПА.

Або Ведучий: «Доброго ранку! Слава Україні» Гарні новини – всі наші живі!».

Кожне наступне коло починається з наступного гравця. Так, якщо перше коло починав гравець № 1, то наступне коло починає гравець № 2.

Вночі забороняються будь-які жести не в свій час. За це Гравець отримує зауваження.

Також зауваження Гравець отримує за зайві жести вдень (такі, що заважають обговоренню інших).

Гравець отримує зауваження за ненормативну лексику, за слова «Клянусь», «Чесне слово» апеляцію до будь-якої релігії на кшталт «Бог свідок».

За 3 зауваження гравець не може говорити на цьому або наступному колі.

За 4 зауваження гравець покидає стіл без останнього слова.

УПА виграє, якщо відправляє на гілляку (виганяє із-за столу) Агента Абверу.

НКВС виграє, якщо вони перестріляли всіх УПівців, але залишилися разом із Агентом Абвера. У разі відправленні на гілляку Агента Абверу, Агенти НКВС теж автоматично програють.

Агент Абверу перемагає, якщо він перебив аби перевішав всіх Агентів НКВС і залишився з УПівцями.

ТОБТО, СУТЬ ПРАВИЛ «КРИЇВКИ-ПОЛТАВА» В ТОМУ, ЩО КОМАНДА МАЄ ЗАХИЩАТИ ТУ КОМАНДУ, ЯКА ЇЇ ЗНИЩУЄ.

Схематично це можна показати так:

img_47259.jpg

Перед початком гри варто ознайомитися із праивлами Клубу "Криївка Стодоріг":

« К Р И Ї В К А»

Правила клубу « К Р И Ї В К А – СТОДОРІГ»

Шановні друзі!

Переступаючи поріг клубу «Криївка» Ви потрапляєте у незабутню атмосферу військових і пост-військових часів і стаєте учасником історичних подій, що відбувалися на території України. Ви маєте змогу отримати повну насолоду від перевтілення у героя однієї з команд як під час гри так і на протязі вечору, а також виявити свій інтелект, інтуїцію, ораторське мистецтво, а також ще тисячу і одну навичку, що приведе Вас та Вашу команду до перемоги.

Для того, щоб гра була цікава та приємна всім членам Клубу та Гостям, а також бажаючи витримати певний рівень вечору, повідомляємо Вам Правила Клубу «Криївка»:

1.     Гра «Криївка» відображає історико-політичні події, проте в Клубі категорично заборонена ксенофобія, пропаганда фашизму, а також дискусії на політичні теми, закиди один одному щодо національності, політичних переконань тощо, дебати на історичні теми, образи політичних поглядів будь кого із присутніх, провокування політичних дискусій і таке інше. Заборонена пропаганда власних політичних переконань. Заборонена реклама політичних сил.

2.     Офіційна мова Клубу, як і держави – українська. Проте у Клубі дозволено вживання будь-якої мови, а під час гри – будь-якої, зрозумілої всім учасникам гри, мови. Забороняється дискримінація за мовною ознакою чи вимоги і навіть заклики перейти на будь-яку із мов.

3.     За гральним столом використовується виключно літературний варіант обраної мови, звертаються один до одного через «пан», «пані» та на «Ви».

4.     За гральним столом заборонені неетичні висловлювання, образа честі і гідності гравців, в тому числі і у прихованій формі, нецензурна лайка і тому подібне.

5.     Висловлювати і сприймати критику адекватно і по-суті.

6.     Забороняється робити будь-які дії, які можуть зіпсувати хід гри: підглядати, підказувати, зокрема це стосується глядачів.

7.     Заборонений підкуп гравців, клятви, обіцянки якихось вигод і тому подібне із метою змусити гравців перейти на Вашу сторону.

За порушення Правил Клубу гравець може бути видалений із-за столу із зарахуванням програшу його команді і не допущений до наступних ігор.

За порушення пунктів 1-2 перший раз гравець отримує попередження, за друге – покидає Клуб до кінця вечору.

Про автора

Останні публікації:

Полтавщина:

Наш e-mail:

Телефони редакції: (095) 794-29-25 (098) 385-07-22

Реклама на сайті: (095) 750-18-53

Запропонувати тему